dinsdag 4 juni 2013

Naaisels

Na tal van loze beloftes aan dochterlief, en evenveel frustraties mijnentwege, besloot ik er eindelijk eens in te vliegen. Ik kocht een Ottobre, zocht wat stofjes uit aan 5 euro/meter in De Strik (Au Plubas) waaruit dochterlief kon kiezen, en begon te naaien. Ik heb het patroon wat gepersonaliseerd; zo is de achterkant niet volledig open zoals bedoeld, heb ik een contrast paspelbandje toegevoegd, én versierd met enkele vogelknoopjes. Mijn eerste kleedje, weliswaar met enkele schoonheidsfoutjes... Gelukkig is dochterlief iets minder kritisch, en heeft ze dit kleedje direct tot 'lievelingskleedje' gebombardeerd! Op naar een volgend projectje!
                                                                    





2 opmerkingen:

Raquel zei

Ooooohhhhh!!! <3

Anoniem zei

keischattig;-)