maandag 11 februari 2013

met zijn 4!

Ziehier een pose met onze 2 kapoenen. Weliswaar in actie, want stilzitten is niet de sterkste eigenschap van de kapoenen, net als van de mama ;-)
En neen, ook al verschijnt deze hier omdat ik eigenlijk wel zeer fier ben op deze 2 kapoenen, toch wordt dit geen profielfoto op facebook. Want ook al bak ik cupcakes voor verjaardagen, naai ik een prinsessencape voor carnaval -die dochterlief dan weigert te dragen omdat ze van lievelingskleur veranderd is in de loop van de nacht-, probeer ik samen te knutselen, te spelen, lief en leed te delen,... toch ben ik geen cupcakemama aangezien dit een scheldwoord lijkt vandaag de dag. Veeleer lijkt het me gewoon essentieel dat je zelf je weg zoekt en balanceert tussen je kindjes, je eigen creatieve uitlatingen, je professionele weg... en dit in je eigen volgorde! Dus neen, geen 'babybook', maar wel veel plezier in de plaats!


Geen opmerkingen: