vrijdag 11 december 2015

Een plan!

Omdat we niet kunnen stil zitten, en nogal graag mijmeren bij het drinken van ons welbekende bruine warme vocht, bedachten vriendin F. en ik ergens in het Gentse koffielandschap een plan. Een volledig nutteloos maar desalniettemin een zalig plan.

Uitgangspunt: je ontwerpt iets, en voert dit in veelvoud uit, ofwel puttend uit eigen inspiratie, ofwel gebaseerd op een pinterestje. Een aantal medecreatieve zielen (en wat haten we het woord creatief, maar dit ter zijde), doen hetzelfde. Dit resulteert in een gezellige ruilavond vol spanning, te openen pakjes en evenveel waw-momentjes.

NOG werd die avond geboren! > > het Niet Ondernemen in functie van klein Geluk

Hier enkele foto's van mijn serie maaksels, bij de volgende post toon ik mijn geruilde schatten...

De basis voor mijn maaksels



Poes: 9 levens staan voor ontelbare nieuwe kansen, ideeën...


Met lijm en drukknopje vouwde ik leren flapjes tot een mini tasje, op te vullen met gsm, make-up  of andere. Een schetsboekje met poes erbij verduidelijkt de snorharen aan het tasje...

Klaar!


In serie

Geen opmerkingen: